Het Animal-Crossing.nl Forum forum index Het Animal-Crossing.nl Forum
Forum over Animal Crossing voor de Nintendo DS en Wii

HelpHelp   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Ik snap er niks van... SLOTJE!

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Het Animal-Crossing.nl Forum forum index -> Helpdesk
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Blaire
Bewoner
Bewoner

BerichtGeplaatst: do 01 jul 2010, 10:54    Onderwerp: Ik snap er niks van... SLOTJE! Reageer met quote

hallo!
Ik weet niet op of ik op het goede topic zit,
maar ik heb een vraag..
bij ons op de nintendo doet wi-fi het niet..
maar op de wii wel, komt dat omdat er op de wii sowieso al zoiets erop zit?
of, is er iets anders?
&& de andere vraag was, of je met een wi-fi connection usb-stick, meerdere friend-codes kunt krijgen.. dus als je 1 stick hebt, en je zit met meerdere AC:WW spelers in huis, dat die dan ook een friendcode krijgen.

Groetjes, Blaire.
Als je me toevoegd, stuur dan een PB Wink

Laatst aangepast door Blaire op do 01 jul 2010, 17:22, in totaal 1 keer bewerkt.
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
Fabii
Bewoner
Bewoner

BerichtGeplaatst: do 01 jul 2010, 14:17    Onderwerp: Reageer met quote

Waarschijnlijk ligt het aan de beveiliging van je router (ik ga er van uit da tje nu nog geen Wi-Fi stick gebruikt). De Wii ondersteunt zowel WPA/WPA2 als WEP, maar de DS ondersteunt alleen WEP. Dit betekent dat als je een WPA/WPA2 beveiliging gebruikt je wel met je Wii erop kan, maar niet met je DS. Misschien kun je thuis aan iemand vragen die er verstand van heeft om het eventueel te veranderen in een WEP-beveiliging.

Je kan met een Wi-Fi stick (en trouwens ook met een router) met meerdere mensen erop, zover ik weet kun je met zoveel mensen erop als je wilt (maar denk niet dat als je met 20 mensen erop zit dat je nog steeds een snelle verbinding hebt Razz). Met bijvoorbeeld 4 personen moet makkelijk kunnen. Als een paar van jullie voor de eerste keer spelen krijgen ze gewoon een eigen friendcode zoals dat altijd gaat, en kunnen jullie gezamenlijk met één Wi-Fi stick spelen
Naar boven
Blaire
Bewoner
Bewoner

BerichtGeplaatst: do 01 jul 2010, 17:19    Onderwerp: Reageer met quote

Fabii schreef:
Waarschijnlijk ligt het aan de beveiliging van je router (ik ga er van uit da tje nu nog geen Wi-Fi stick gebruikt). De Wii ondersteunt zowel WPA/WPA2 als WEP, maar de DS ondersteunt alleen WEP. Dit betekent dat als je een WPA/WPA2 beveiliging gebruikt je wel met je Wii erop kan, maar niet met je DS. Misschien kun je thuis aan iemand vragen die er verstand van heeft om het eventueel te veranderen in een WEP-beveiliging.

Je kan met een Wi-Fi stick (en trouwens ook met een router) met meerdere mensen erop, zover ik weet kun je met zoveel mensen erop als je wilt (maar denk niet dat als je met 20 mensen erop zit dat je nog steeds een snelle verbinding hebt Razz). Met bijvoorbeeld 4 personen moet makkelijk kunnen. Als een paar van jullie voor de eerste keer spelen krijgen ze gewoon een eigen friendcode zoals dat altijd gaat, en kunnen jullie gezamenlijk met één Wi-Fi stick spelen

Heel erg bedankt!
Ik snap het nu een stuk beter!
Naar boven
Blaire
Bewoner
Bewoner

BerichtGeplaatst: do 01 jul 2010, 17:20    Onderwerp: SLOTJE! Reageer met quote

Hij kan trouwens op slotje!
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Het Animal-Crossing.nl Forum forum index -> Helpdesk Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: